Upgrade SAR`ów
czyli dalej...
Otóż właśnie pierdutła mi jedna zębatka w Sarze, także się cieszę ze złożonego zamówienia jęzor
Niby zębatki w stocku są przystosowane do upgrade'ów, ale jak widać wypadki chodzą po ludziach i pierdutło w stockowej konfiguracji, zatem ewentualny zapas zębatek okazuje się być wskazany.
Po rozebraniu gearboxa stwierdzam co następuje:

Najbardziej narażone na zużycie części:
- wszystkie zębatki (w pierwszej napędzanej z silnika musi być co jakiś czas kontrolowany docisk, druga, gdyż na niej są największe obciążenia, trzecia również ze względu na obciążenia(¨steruje przerywaczem¨ ognia, ¨steruje¨ listwą dosyłacza, oraz napędza tłok- napina sprężynę))


- listwa popychacza (plastikowy pierdolnik, który po pewnym czasie naturalnie się zużyje)


- warto co jakiś czas przeczyścić styki spustu(1) i styki selektora ognia(2), gdyż po jakimś czasie powstaje na nich osad mogący doprowadzić do braku zamykania obwodu, albo do przepalenia ich.
(1)
(2)

Patrząc na obsługę w Krakmanie(długie oczekiwanie na naprawę), koszty związane z transportem broni, niebezpieczeństwo na jakie jest narażona w czasie transportu no i długotrwałe pozbawienie przyjemności użytkowania jej, stwierdzam że ja to panom podziękuję i sam się o swój skarb zatroszczę wesoły

Michał, powodzenie wszystkich zabiegów zależy w ogromnej części od podzespołów i powiem Wam, że na dobrą sprawę robiąc cokolwiek w gearboxie ciężko jest coś spierduczyć.
Wbrew pozorom jego budowa i działanie są dziecinnie proste.

Ps. Nie zamawiałem cylindra i głowicy cylindra, ale za to uszczelniłem go sobie, natomiast jak tylko wpadnie mi jakiś piniondz, to wesołyhttp://www.sklep.airsoftguns.pl/product-pol-1152190235-Zestaw-cylindra-BU-do-M16.html
i nastąpiła mała zmiana planów: http://www.sklep.airsoftguns.pl/product-pol-1152190272-MAX-TORQUE-Gear-v2.html
[img]


  PRZEJDŹ NA FORUM